Ciljana skupina

Kako bi dizajnom mogli pravilno prenijeti svoju poruku, potrebno je definirati ciljanu skupinu kojoj je poruka namijenjena.

Samim time što se radi o temi hobija kojeg treba pretvoriti u uspješan biznis prvi i glavni kriterij ciljane skupine je kreativnost.

 Skupina A

Žena 25-45 godina, zaposlena

  • Kreativna
  • Radi posao na kojem nije sretna
  • U slobodno vrijeme bavi se hobijem koji ju ispunjava
  • Još se nije odvažila ostaviti posao koji donosi stalni prihod i okušati u ostvarenju sna
  • Nakon svih dnevnih obaveza, kada sve utihne, uzima svoj alat u ruke i uživa
  • Ne zna kako doći do pravilnih informacija o pravnim dijelovima osnivanja biznisa
  • Svoje radove poklanja svojoj obitelji i prijateljima, te odbija uzeti za to novac
  • Unatoč ohrabrivanju okoline, hvaljenju ljepote i kvalitete uratka, skromno zaključuje da proizvod još nije spreman
  • Iako financijski stabilna nećka se hoće li potrošiti previše novaca na nešto što nije neophodno
  • Recikliranje starog u novo joj je u malom prstu

Skupina B

Žena 25-45 godina, nezaposlena

  • Kreativna
  • U naporu traženja posla okrenula se hobiju koji ju smiruje i u kojem uživa ne bi li ipak bila “korisna”
  • Vrijedno istražuje i isprobava sve tehnike vezane za njen hobi
  • Ozbiljno razmišlja da taj hobi podigne na višu razinu
  • Izgubljena u mnoštvu nepotpunih i krivih informacija i stalnim promjenama u pravilima biznisa
  • Svaka njena prijateljica za rođendan je barem jednom dobila njenu rukotvorinu
  • U potrazi za mjestima gdje bi mogla izlagati ili ponuditi svoje usluge
  • Istražuje kako postati «legalac»
  • Bori se sa financijama i dobro odvaže svaki trošak da li je potreban ili ne
  • Malo boje uvijek može popraviti stvar
  • Hrelić je sasvim prihvatljivo mjesto za provesti nedjelju ujutro

Skupina C

Muškarac 25-45 godina

  • Kreativan
  • Hobi mu je interes od djetinjstva ili je krenuo kao ispušni ventil za ostale životne situacije
  • Istražuje kako je najlakše hobi pretvoriti u biznis, ali nestrpljiv je i želi sve podatke naći na jednom mjestu
  • Pokušavaju naći svoje mjesto i dokazati se u svijetu kreativaca gdje većinom “vladaju” žene
  • Bore se sa reakcijom iznenađenosti okoline jer je “to napravio muškarac”

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s